طراحی سایت توریست طراحی سایت گردشگری برای شرکت های آژانس هواپیمایی بزرگ و باسابقه و تورها نوعی اعتبار محسوب شده و برای شرکت های کوچک و جدیدالتاسیس نیز زمینه ای برای جذب و افزایش مشتریان را فراهم می کند.
برخی از نمونه سایت گردشگری گروه سیتی نت
طراحی سایت آژانس مسافرتی و یا
در حال حاضر پرواز خارجی همانند داخلی بحث سیستمی و چارتری دارد. پرواز سیستمی آن را از چند طریق میتواندریافت کرد. بزرگ ترین منبعی میتوانیم از آن پرواز دریافت کنیم آمادئوس است وب سرویس آمادئوس سیستمی است که ایرلاینهایی از جمله ترکیش، امارات، قطری و ایران ایر در ایران روی آن کار میکنند. تهیه وب سرویس آمادئوس کار سختی است و برای گرفتن وب سرویس نیاز اولیه این است که شما با ایرلاینهای داخلی در ارتباط باشید. پید و ساین داشته باشید، و حداقل یکسال با آن کار کنید.
اگر به حدی رسیدید که ایران ایر تأیید کرد آن وقت شما را به آمادئوس ایران معرفی میکند و شما همانند وب سرویس گابریل با یک نام کاربری و رمز به پروازها دسترسی خواهید داشت. پیاده کردن
شما باز بخاطر اینکه ظرفیت همه بازار را داشته باشید نیاز است به وب سرویس دیگر دسترسی داشته باشید. دوسه تا سرویس دیگر هست که اصطلاحأ پروازهای low cost carrier، پروازهایی ارزان هستند. وایت لیبل پرتو، galileo و ایاتی iati از جمله دیگر وب سرویس هایی هستند که در بحث پروازهای خارجی باید تهیه شوند.
معمولا در چنین وب سایت هایی میتوانیم سرویس های زیر را به مخاطبان آنلاین خود ارائه دهیم که عبارتند از:
با پیشرفت تکنولوژی و رشد روزافزون تراکنش های آنلاین ، مسافران ترجیح می دهند به جای طی کردن مسافت و خرید حضوری ، به صورت کاملا آنلاین برای خرید خدمات گردشگری از جمله رزرو پرواز ، هتل ، تور و . اقدام نموده و از وب سایت آژانس های مسافرتی این این خدمات را دریافت نمایند.
در نتیجه با رشد وب سایت های رزرواسیون و همچنین تغییر رفتار مصرف کنندگان در صنعت گردشگری ایران نیاز به ابزارها و راه حل مناسب جهت فروش آنلاین خدمات اهمیت بسیاری پیدا کرده است.
سیتی نت قابلیت ارائه خدمات به آژانس ها و شرکت هایی که مایل هستند خدمات فروش هتل ، بلیط هواپیما ، بیمه و غیره را در سایت یا سیستم خودشان به صورت Online داشته باشند را دارا می باشد همچنین
وب سرویس پرواز چارتر ما سه تا سرویس فعال در کشور داریم که غالب آژانسهای چارترکننده بزرگ کشور از این سیستمها استفاده میکنند. وب سرویس سپهر و مقیم نقش پررنگی در بازار دارند. شما وقتی میخواهید که دسترسی به پروازهای چارتری داشته باشید اولین قدمی که باید با شرکت مقیم یک قرارداد ببندید و وب سرویس مقیم را بگیرید که دسترسی ظرفیت پروازی آن داشته باشید. فرایند کار کردن با مقیم به این شکل است که شما یک قراردادی میبندید، محدودیتی هم ندارید یعنی خیلی راحت با همه سایتهای فروش آنلاین قرارداد میبندید. معمولأ برای دریافت سرویس از شما هزینهای نمیگیرند ولی برای هر رزرو هزینه ای دریافت میشود.
در مدل مالی همکاری آژانس با ایرلاین شما یک ضمانت نامه بانکی میگذارید و هر دوره سرویس 15 روزه تان را به ایرلاین ها پرداخت میکند ولی در بحث چارتری اینطور نیست. در بحث چارتری مثل سرویس مقیم شما باید روزانه پیش پرداخت بزنید. 50 میلیون 100 میلیون 10 میلیون 5 میلیون نسبت به آن ظرفیت فروشتان سرویس مبین را شارژ میکنید 24 ساعت بعد به شما حساب میدهد. هر موقع هم که شارژتان تمام شود خرید نمیتوانید انجام دهید. در این مدل اینطور نیست که شما بدون اعتبار بتوانید خرید کنید و بعد تسویه کنید.
در بحث هتل، به اندازه پرواز، فروش آنلاینی وجود ندارد. زیرساخت وب سرویس هتل به صورت آنلاین تازه شروع شده است و تعداد هتلهایی که فروش آنلاین دارند خیلی پایین است. آمار در صنعت گردشگری خیلی غیرشفاف است شاید بیست درصد کل حجم هتلهای ایران در حال حاضر به صورت آنلاین به فروش میرسد در عوض تمام هتلهای خارجی به صورت آنلاین هستند. از جمله ارائه دهندگان وب سرویس هتل داخلی میتوان به مارکوپولو، علاءالدین، جاباما، اقامت 24، پین تا پین، سامیتا، لاماسو و HRC اشاره کرد. برای وب سرویس هتلهای خارجی که در ایران امکان کارکردن با آن ها وجود دارد میتوان به BetterBooking، GTA و Jupiter اشاره کرد.
شما می توانید از طریق
با گسترش اینترنت و منابع قابل دسترس اطلاعات در زمینه سفر و معرفی اماکن مذهبی, تاریخی, گردشگری, سیاحتی و , بسیاری از افراد قبل از آغاز سفرشان حتما از طریق وب سایت و از روی نقشه محل مورد نظر را به خوبی بررسی مینمایند. چرا که قبل از آغاز سفرشان بتوانند یک برنامه ریزی دقیق و منظم برای هر چه بهتر برگزار شدن سفرشان داشته باشند.